vanliga frågor
-
Vilken tid kommer min låda?
Tryck här för att se ungefärliga tider.
Vi meddelar alltid dig en kort stund innan leveransen. Alla leveranser sker mellan 08:00 och 20:00.
-
Vad händer om jag inte är hemma?
Vi ställer lådan på anvisad plats. Tänk på att skydda kyl- och frysvaror från värme.
I sista steget av din beställning fyller du i anvisningar till oss var lådan ska ställas om du inte är hemma.
-
Hur betalar jag?
Du betalar med Swish efter leverans, instruktioner finns i lådan.
Du kan också betala med faktura. Kontakta oss för mer information.
-
Hur ändrar, pausar eller avbryter jag mitt abonnemang?
Kontakta oss så fixar vi det åt dig.
Byt ut en låda, ändra intervall, hoppa över nästa veckas låda, pausa tillsvidare eller avbryt. Hur det än ser ut löser vi det!
-
Vad händer när produkten jag abonnerar på tar slut?
Du får ett mail. Sedan väljer du själv hur du vill göra.
Du kan välja att fortsätta abonnemanget med en liknande produkt, pausa abonnemanget till produkten finns igen eller avbryta abonnemanget. Har du själv någon annan bättre idé finns det utrymme för den också!